#26 Skrevet Mars 15, 2009 130.000km ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mars 15, 2009 Akkurat helt likt var det på Passaten våres også, + frihjulet på dynamoen, er vel det at den begynner å "jobbe" i foringen til profilreimstrameren, og til slutt begynner den å gnage på reimhjulet så sporene til reima forsvinner. Alle disse delene burde sjekkes nøye ved et eventuelt reg.reim bytte på PD motorene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mars 15, 2009 På min så er det byttet alle reimer\hjul\demper\vannpumpe osv i fronten der så det er neppe det som er galt hos meg iallefall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Oktober 15, 2010 prøvde å bytte mitt fri hjul på dynamoen på min 150 pd motor i dag men den satt dønn fast. jeg knakk den 6kant torxen som man setter inn i akslingen til dynamoen tvert av. noen tips her? noe sted man får kjøpt hazet 3400 på en enkel måte? mvh fredrik p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Oktober 16, 2010 Enkel måte å sjekke frihjulet på dynamo på uten å demontere reim. Har her med mine fantastiske paint skills:D tegnet inn en liten skrutrekker type flat om ikke alle ser det:D Om man stikker denne inn igjennom luftehullene der så kan man bruke trekkeren til å snurre metall kjøleviften inne i dynamoen rundt.. om denne lar seg turne en vei men ikke andre så er frihjul ok. Om viften sitter fast begge veier så er frihjulet deffekt:) Gjort på 2 min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Oktober 16, 2010 Ser ut som en sjuke på vag biler med diesel. akkurat byttet samme delene på min Sharan 2003. Men da var den gått 198 000 Km 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...