#1 Skrevet Februar 11, 2009 Heihei, Noen her som helt tilfeldig har noen sommerfelger eller vinter for den skyld med dim på dette ; 225/35 dekk på felg 8x18" ET 48 CA. Evnt, andre dekkdim. på 8x18" ET48 felg. Snakk om ett par timer for og sjekke klaringer bare..... Gi lyd om noen kan hjelpe meg ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 11, 2009 Glenn har 235 på S4 med ET35 Får sikkert lånt av han om du skrur de av bilen...hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 11, 2009 Glenn har 235 på S4 med ET35 Får sikkert lånt av han om du skrur de av bilen...hehe Da skal jeg ta en tur innom han en av dagene. Men redd 235 er for breit. Men kan prøves og se hvor det butter imot. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 11, 2009 neida...går bra det...har det på min med et hav av plass:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 11, 2009 neida...går bra det...har det på min med et hav av plass:) hmmm, tja, da får jeg prøve meg fram litt igrunn..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 12, 2009 jeg har felger jeg lars 18" 8 brei med et 35 hvis det hjelper ? 225 40 18 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 12, 2009 Har vært og snakket med jon på jons dekk og felg. Og så behjelpelig som han er skal han hive på ett 225/35 dekk på den felgen jeg vil ha på med den dekk dimen så jeg får prøvd hvordan det går. så da er dette løst igrunn. all skryt for service hos jons dekk og felg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 12, 2009 ikke gæli 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...