Toning av ruter i Trondheimsområdet

Anbefalte innlegg

Hei, tenkte å sette inn bilen for å få rutene tonet. Noen som har kjennskap til noen som driver med dette i Trondheimsområdet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For et par år siden var jeg i kontakt med denne fyren.

Scandinavia Solfilm Roger Bolstad [roger@scandinaviasolfilm.no]

 

Pris for min bil uten bakrute ville blitt ca 2600,-.

Dette inkluderer montering og 7 års garanti.

 

Prisen kan sikkert variere, og ikke vet jeg om han fortsatt driver på. Men verdt et forsøk, virka veldig seriøs og kurant fyr.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lindquist familien på bil riisglass, stjørdal gjør dette. Også har du vell noen på sjøsiden også. Auto bilglass eller nå sånt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har alltid fått tatt mine ruter på Dekor Cut i Trondheim..De har 5 års garanti, og gir gode priser til oss som kjører de riktige bilene ;)

Lenge siden sist jeg var der, men du kan jo sjekke med dem også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet du sånn ca hva de tar for det?

 

bil riisglass? heter det ikke riis bilglass? :P

 

Lindquist familien på bil riisglass, stjørdal gjør dette. Også har du vell. noen på sjøsiden også. Auto bilglass eller nå sånt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tonet rutene på rs4n min hos dekor cut for et par uker siden. Veldig greie folk. Tok inn bilen på morgenen og i 5 tiden på ettremiddagen var alle 7 rutene mine mørkere. Meget godt fornøyd med resultatet. Er visst en del arbeid med b5 etter som jeg har skjønt, og når jeg hørte på riis bilglass måtte de ha den over natten for å bli ferdig. Har dessverre ingen bilder her. Stikk innom der og få en pris.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg brukte Scandinavia Solfilm på B8'en min.

God pris, men er ikke 100% fornøyd med resultatet. Bakruten ble litt dårlig, og en siderute. (Sideruten kan ikke han noe for, da det var noe krøll med filmen der). Men han har lovt og ta det opp igjen da. Så han får det forsøket. Om det ikke blir strøkent da, drar jeg til decorcut og legger hele bilen på nytt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tenker på å gjøre det samme selv, ingen som kan nevne pris da? hehe. har hørt jeg må ut med en 5000-6000kr:S

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tenker på å gjøre det samme selv, ingen som kan nevne pris da? hehe. har hørt jeg må ut med en 5000-6000kr:S

 

Betalte vel 5000 tror jeg det var for alle rutene på en A4 B8 sedan. Roger på Scandinavia Solfilm har rabatt til VACN medlemmer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg betalte vel også 5000,- for 7 ruter på DekorCut..Og som Jørn sier så var det så enkelt som at jeg leverte bilen på morran og henta den igjen i 5 tida..Og resultatet var upåklagelig..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg betalte 6 lapper, og ta det kontant og ikke faktura som et lite tips :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På riis skulle de ha 8K :S pga av mye arbeid med demontering av hatthylle/bakseter osv. Det var nødvendig for å komme til å gjøre et bra resultat.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg skal gjøre det i skodje, et firma som hette carmelon.

de skulle ha 2900,- for å gjør det på alle mine ruter på en golf mk4:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.