Hvor sitter formotstand kupevifte Audi 80 B3?

Anbefalte innlegg

Som topic sier...

Vifta funker kun på trinn 4.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ettersom jeg har forstått så sitter den på vifta, vipp ned hanskerommet så ser du den...

Min er forresten også defekt, hvor kjøpte du ny hen, og pris på den?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke kjøpt enda, men vil tippe Møller er enklest. Kan da umulig være en dyr del dette...?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Formotstandene sitter bak på den plata som du ser når du vipper ned hanserommet, altså den plata der ledningen til viftemotoren er koplet til. Er festet med en skrue.

Hender ofte at det er bryteren som er defekt og ikke motstandene!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan meget godt være bryteren, men når 3 av 4 trinn ikke funker, prøver jeg motstanden først.

Skulle vel egentlig ha byttet hele panelet, for de to andre bryterne er ikke bra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, min funker på alle hakkene når den er helt kald, men switcher jeg over til høyeste eller nest høyeste hakk så virker den ikke på noen av de lavere etterpå.... Den kan av og til plutselig funke på hakk 2, men er ikke så ofte...

Brytern eller motstanden mest sannsynlig? Skal opp på høggern snart likevel og ha div, håper bare 90en jeg har tatt deler av er der fortsatt....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brytern eller motstanden mest sannsynlig? Skal opp på høggern snart likevel og ha div, håper bare 90en jeg har tatt deler av er der fortsatt....

Er helt likt på 80'en.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant du ut hva som var feilen Brage ?...... motstand eller bryter?

Fikk AKKURAT samme "problem" på 90 quattro`n i dag :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Næh, har ikke sjekket noe mer. Begynner å bli varmt i været igjen nå, så jeg trenger ikke vifta :P

Litt fornærma over at du passerte her når jeg ikke var hjemme, for øvrig... : bråk :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, tenkte på å stikke innom.... men hvis du uansett ikke var hjemme så :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Problem løst (formotstand byttet), tråd kan stenges.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.