Anbefalte innlegg

Hadde Golfen min , en 86 golf 2 på EU kontroll og ett av punktene var at nødblink virker bare på høyre side. Er det noen som har vært borti lignende, evnt mulige årsaker?? Har rett og slett ikke snøring på elektronikk :confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du ikke har sjekket sikringene ville jeg gjort dette.

Funker blinklyset på venstreside?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikringen er ok, har også byttet releet. Når teningen er av og jeg setter på nødblinken blinker alt på høyre side. Blinklysene virker som normalt ved vanlig blink. Har prøvd og se etter løse ledninger nede ved sikringsboksen og inne i hullet til spilleren men finner ingenting. :confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du sjekket bryteren da? Hvis den har inn- og utganger for hver side av bilen kan det jo tenkes at noe der har tatt kvelden. Angående blinkefunksjonen til releet går vel strømmen først gjennom releet og så derfra ut til blinklyshendel / nødblink.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Kay Langhelle

Angående blinkefunksjonen til releet går vel strømmen først gjennom releet og så derfra ut til blinklyshendel / nødblink.

Da jeg ikke kan mer om elektriske ting enn at strømmen kommer stort sett i fra stikk kontakter og andre plasser jeg ikke bør ha fingra mine, så jeg begynte bare en plass og syntest det var fornuftig og prøve releet. Skal prøve med en annen bryter senere i dag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.