#1 Skrevet Februar 12, 2009 Hei.. sett at en del har montert grøftlys på orginale 3b fangere. Noen som har tips og triks om hvordan man skal få dette til, slik at det blir bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 12, 2009 jeg monterte linse lys på min. festet de der den bjelken til fangeren ligger. bilder med orginal fanger: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 12, 2009 ahh. har planer om å få installert det, for synes fronten blir litt for kjedelig uten er det simpelt å bytte ut bryteren i cupe'en? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 12, 2009 ja det gjør mye bare grøftlys på bil å ja. jeg la opp uorginalt. koblet meg inn på parklys, å la opp egen bryter:) så byttet ikke ut bryteren i cupen. men har vært opp med dette å. må da plukke ned hele dekselet under ratte. ganske greit egentli. 4 torsk skruer tror jeg det var. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 12, 2009 ok. regner med at det følger med all kabling som trengs når jeg bestiller lyktene. så er det vell bare å "custumize" litt på frontfangeren for å få plass har planer om å bytte ut bryteren i cupe'en. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 12, 2009 ok. skal du kjøpe orginale grøft lys da eller? blir vell bra dette:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 12, 2009 sett meg ut et sett på tmtuning som jeg har trua på så får vi se om jeg får fiksa det regner med at jeg kommer til å spørre etter litt hjelp framover når jeg får de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 12, 2009 ok.. blir bra detta:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 12, 2009 ahh. har planer om å få installert det, for synes fronten blir litt for kjedelig uten er det simpelt å bytte ut bryteren i cupe'en? Orginal bryteren trykker du bare inn(når den står i 0 stilling) og vrir til høyre så er den løs. Har en bryter med kurve/tåke funksjon å selge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 13, 2009 skal ha mye for den da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 12, 2009 ca 1000 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...