Tips til montering av grøftlys til passat 3b

Anbefalte innlegg

Hei.. sett at en del har montert grøftlys på orginale 3b fangere.

Noen som har tips og triks om hvordan man skal få dette til, slik at det blir bra! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg monterte linse lys på min. festet de der den bjelken til fangeren ligger.

bilder med orginal fanger:

Bilde 303.jpg

Bilde 308.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ahh. har planer om å få installert det, for synes fronten blir litt for kjedelig uten ;)

er det simpelt å bytte ut bryteren i cupe'en?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja det gjør mye bare grøftlys på bil å ja. jeg la opp uorginalt. koblet meg inn på parklys, å la opp egen bryter:) så byttet ikke ut bryteren i cupen. men har vært opp med dette å. må da plukke ned hele dekselet under ratte. ganske greit egentli. 4 torsk skruer tror jeg det var.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok. regner med at det følger med all kabling som trengs når jeg bestiller lyktene. så er det vell bare å "custumize" litt på frontfangeren for å få plass :) har planer om å bytte ut bryteren i cupe'en.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok. skal du kjøpe orginale grøft lys da eller? blir vell bra dette:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sett meg ut et sett på tmtuning som jeg har trua på :) så får vi se om jeg får fiksa det ;) regner med at jeg kommer til å spørre etter litt hjelp framover når jeg får de :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ahh. har planer om å få installert det, for synes fronten blir litt for kjedelig uten ;)

er det simpelt å bytte ut bryteren i cupe'en?

 

Orginal bryteren trykker du bare inn(når den står i 0 stilling) og vrir til høyre så er den løs.

Har en bryter med kurve/tåke funksjon å selge

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.