#1 Skrevet Februar 12, 2009 Heisann, Har nå gått til innkjøp av nye Depo lykter av denne typen: Problemet er at jeg vet ikke hvordan pærer som skal sitte i disse? Et annet problem er også hvordan jeg skal koble alt dette? Søkte litt på forumet og fant et bilde fra Henrik Christiansen Dette lokket følger med, men ikke den store koblingen etc? Setter stor pris på hjelp fra dere Mvh Stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 12, 2009 H7 nær og fjærnlys W5W parklys. Du bør kjøpe plugg og ledninger hos møller for å få dette skikkelig. Selve koblinga løser du ved å måle på ledningene på bilen for så å sette sammen det som skal til nærlys, fjærnlys osv på ledningsnettet til lykta. Er sikkert noen som kan hjelpe med akkurat dette, jeg tok ikke vare på koblingsskjema jeg lagde. Du må forresten kappe vekk en liten kant på skjermen der blinklyset sitter om du ikke var klar over det;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 12, 2009 Ok, nå har jeg vært og kjøpt H7 nær og fjærnlys og parklys.. Selvfølgelig passa ikke parklyspærene.. er 3 fine spor nedi lykta som gjør at de ikke passer. plugg og ledning hva? Noen som har delenr på disse? evt hva jeg nøyaktig skal spørre etter? tilpasning av lyktene med tanke på karroseri ødelegger vel ingenting med tanke på lakken vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 13, 2009 trenger fortsatt hjelp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 13, 2009 Selger slike lamper.. Kjøpt av meg? siden det bilde er i fra annonsen min. kjente ikke igjen navnet ditt. Dette er org. lampe til 99-00 modell. På eldre biler må man kutte av en liten flik på skjermen bak blinklyset. dette blir ikke synlig når lampa sitter på plass. husk og ha på noe slik at det ikke ruster der man har klipt bort litt. Kontakten passer heller ikke. der må man kjøpe løse deler på møller eller så fikk jeg inn adapter kabel i går slik at det er bare og plugge i org. lednings nett på bilen og i lampa. koster 650,- pr. par. Høyde justering motor passer heller ikke i fra gammel til ny lampe. ny motor koster 550,- pr. stk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 13, 2009 Hei Frode, Jeg valgte og kjøpe dem i butikk fordi jeg trengte lyktene akkurat der og da! det med kutting i skjerm er jeg klar over, men har 2delt lykt? altså blink og selve lykte er to deler som settes sammen.. men finner vel ut hvor jeg evt må kappe.. Hvordan kontakter og kabler må jeg bestille fra Møller? vanlig kontakt til lampe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 13, 2009 Hei Frode, Jeg valgte og kjøpe dem i butikk fordi jeg trengte lyktene akkurat der og da! det med kutting i skjerm er jeg klar over, men har 2delt lykt? altså blink og selve lykte er to deler som settes sammen.. men finner vel ut hvor jeg evt må kappe.. Hvordan kontakter og kabler må jeg bestille fra Møller? vanlig kontakt til lampe? Skjønner. Jeg har vært tomme for disse lampene ett2-3 uker. men fikk inn slike på lager igjen i går. Du ser hvor du må kappe når du trer inn lampa. Er den kontakten som sitter på ledningsnettet i bilen på 99-00 utgaven du trenger og muligens kabelskoene hvis disse ikke sitter i kontakten. vet desverre ikke hvordan disse løse delene fra møller er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 2, 2012 Hvor setter man inn parklyspæra i depo framlyktene`? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...