#1 Skrevet Februar 12, 2009 Mangler høyttalere i bakdørene på Golfen 5ern min. Ligger kablene klare eller trenger jeg alt fra spiller og ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 12, 2009 På 06 tredørs lå det ikke kabler i hvert fall. Usikker på hvordan det er på femdørs. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 12, 2009 (endret) Det letteste er vel å ta ut radio'n å sjekke,begynte i feil ende på en Touran .Reiv av dør trekk,her var det ikke noe,av med deksler på b-stolpe,her var det ikke en dritt heller.Ut med radio,ikke en dritt her eller.Så start med radio og ikke gjør som meg:D Du får originale høyttalerkitt med kabelsett ,det ble til jeg montert et sånt i Touran 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 12, 2009 (endret) Nope..... Du må trekke nye.... noe som tar nok tid... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 12, 2009 Fillern... Koster sikkert en halv formue hos Møller også. Noen ideer til hvoran enklest mulig få litt mer lyd i en Golf V? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 12, 2009 da er vel eg heldig som har høyttalere i bakdøra på min golf:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 12, 2009 Fillern... Koster sikkert en halv formue hos Møller også. Noen ideer til hvoran enklest mulig få litt mer lyd i en Golf V? Sett inn gode høytalere foran du så tenker du blir fornøyd:) Byttet på min passat for noen år siden. Stooor forbedring gitt: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 14, 2009 Har hørt det ikke koster all verdens heller. Touran har værtfall oppgraderingshøyttalere, regner med det finnes til Golf også. Har RNS 510 på vei også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 14, 2009 Får til høyttalere bak ferdig koblet opp for rundt 2000,- hos en leverandør/montør jeg bruker, så det er ikke så kostbart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 14, 2009 Får til høyttalere bak ferdig koblet opp for rundt 2000,- hos en leverandør/montør jeg bruker, så det er ikke så kostbart. Ikke gal pris det hvis høytalerene er av bra kvalitet:) Ville først og fremst gått for bra lyd foran. Sitter aldri bak i min egen bil:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 14, 2009 Sitter aldri bak i min egen bil:p det har jeg gjort... men ikke edru 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 14, 2009 Ikke gal pris det hvis høytalerene er av bra kvalitet:)Ville først og fremst gått for bra lyd foran. Sitter aldri bak i min egen bil:p Det er helt klart en fordel å bytte høyttalerne foran i golfen, men lydbildet blir helt annerledes når du får lyd bakfra også i disse bilene! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 15, 2009 Får til høyttalere bak ferdig koblet opp for rundt 2000,- hos en leverandør/montør jeg bruker, så det er ikke så kostbart. Og det er billig med tanke på hvor mye jobb det var å sette inn i min. Men, mulig det er leiere på 3-dørs enn på 5 dørs. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 15, 2009 Hvordan går de frem da? Må dette trekkes helt fra spilleren, under dekklister ved kanalene og opp i B stolpen før det blir tatt ut i bakdøren? Tror ærlig jeg ikke hadde orket å gjøre dette selv, har en tendes til å være litt hardhendt og ødelegge små, svake plastikkdetaljer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 15, 2009 Vet ikke hva de gjør, og hvordan de gjør det. Som Joachim sier, så var det igrunn et lite helvete å få til dette på tredørs golf. Mye som må demonteres og ja, klips ryker. Måtte også strekke kabler helt fra spilleren. Det er nok noe lettere på femdørs golf, men til den prisen ville jeg faktisk heller satt bort jobben. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 15, 2009 Hmm, kunne de vært interessert i å gjøre en liten jobb på min 5-dørs? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 15, 2009 Hmm, kunne de vært interessert i å gjøre en liten jobb på min 5-dørs? Det kan de nok. Send meg en PM når det passer deg, så skal jeg høre hva de kan få til av pris. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 16, 2009 Den er grei Blir nok ikke med det første, men håper nærmere sommeren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...