audi a3 1,8t, drar dårlig,

Anbefalte innlegg

hei sann da er det min tur,

når jeg gir ful gass, så kjennes det ut som den kveler seg, så etter et sekund så starter den og komme igen,

hørtes nesten ut som han gikk på 3 sylyndere også,

men finner ikke ut mere før i morra,

men om noen har noen tips så takker jeg for svar=)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo.

Hadde lignande problem m min A4 1,8T. alt eg trengte å gjera var å skifta luft mengde målar. Etter eg gjorde da vart da bra igjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki , skal feilsøke i morra, for gjorde det i sta men fikk ingen feil, opp,

takk for svar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Turboen som kveles? Fuelcut på en måte? Hadde samme problem på A4, der var N75 ladetrykkventil defekt;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Turboen som kveles? Fuelcut på en måte? Hadde samme problem på A4, der var N75 ladetrykkventil defekt;)

har fikset det, nå,

første jeg gjorde var og feilsøke men fant ingen feil,

men kom på at det kunne være kondenes siden det var veldig lite bensin på den, så kan ha fåt vannpæler som har tetta dysene, så kjørte den i garasjen, satt på mastern- stor deisel varmer, og så mens den varma opp bilen tokk jeg ut pluggene og rensa luftfilteret og små ting, etter at den hadde ståt der i 2 timer i 25 grader, så fyra jeg opp, gikk helt fint, så da kjørete jeg rett over veien og fylte bensin, så det var nok bare vannpæler som tetta dysene gitt,

=):)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.