#1 Skrevet Februar 12, 2009 hei sann da er det min tur, når jeg gir ful gass, så kjennes det ut som den kveler seg, så etter et sekund så starter den og komme igen, hørtes nesten ut som han gikk på 3 sylyndere også, men finner ikke ut mere før i morra, men om noen har noen tips så takker jeg for svar=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 12, 2009 Hallo. Hadde lignande problem m min A4 1,8T. alt eg trengte å gjera var å skifta luft mengde målar. Etter eg gjorde da vart da bra igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 12, 2009 oki , skal feilsøke i morra, for gjorde det i sta men fikk ingen feil, opp, takk for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 13, 2009 Turboen som kveles? Fuelcut på en måte? Hadde samme problem på A4, der var N75 ladetrykkventil defekt;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 14, 2009 Turboen som kveles? Fuelcut på en måte? Hadde samme problem på A4, der var N75 ladetrykkventil defekt;) har fikset det, nå, første jeg gjorde var og feilsøke men fant ingen feil, men kom på at det kunne være kondenes siden det var veldig lite bensin på den, så kan ha fåt vannpæler som har tetta dysene, så kjørte den i garasjen, satt på mastern- stor deisel varmer, og så mens den varma opp bilen tokk jeg ut pluggene og rensa luftfilteret og små ting, etter at den hadde ståt der i 2 timer i 25 grader, så fyra jeg opp, gikk helt fint, så da kjørete jeg rett over veien og fylte bensin, så det var nok bare vannpæler som tetta dysene gitt, =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 14, 2009 Bra det ordna seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...