#1 Skrevet Februar 12, 2009 Vindusspyleren min virker ikke når jeg drar i spaken, viskerene går men ikke spylemotoren. Jeg har ikke sjekka om det kommer strøm til motoren men har sjekka sikringen og den er ok. Kan det være et relè som er gåent? Motoren ble bytta av forige eier for 2mnd siden da han prøvde og utbedre feilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 12, 2009 hvordan bil kansje?... Når det er sagt, har bytta 3 av de selv... tror man brenner motoren kjapt vist man kjører de uten veske. Jeg plukker fra en delebil\høgger og lignende. For til b4\c4 med auto checkh koster de 800 latterlige kroner... Tviler på relee for å si det sånn.. Byta han til en ny en forresten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 12, 2009 Bilen er en 99mod audi a4 1,8t 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 13, 2009 Mål spenning, er det strøm = ødelagt motor, er der ikke strøm = ødelagt ledning, sikring eller relè 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 13, 2009 På min var det en sikring i en hjerne i dashen som var problemet i følge de som fikset det på eu kontroll.. vet desverre ikke noe mer.. det er riktig nok en 2001 da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 13, 2009 Skal måle spenning når jeg kommer hjem, er ute på båt nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...