#1 Skrevet Februar 13, 2009 Hei Har en Passat 2002 3BG. Vifta (som varmer kupeen) piper litt i perioder. Mulig den trenger å smøres eller noe... Hvor sitter denne vifta og hvordan kommer jeg til den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 13, 2009 Hvis jeg ikke tar helt feil så sitter denne under dashbordet på passasjer siden. ta med deg litt drikke og god tålmodighet når du skal gjøre dette for første gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 13, 2009 Hehe... Men angriper jeg det hele fra motorrommet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 13, 2009 I min Audi A4 97mod. Så "angriper" man fra kupeèn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 13, 2009 Okay. Under hanskerommet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 13, 2009 Jepp, du må ut med hanskerommet også. Sitter i 5 torks skruer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...