Anbefalte innlegg

hei!

 

jeg er på jakt etter lite speil på førersiden til min A4 B5, eller elektriske Mattig Typ D.

har vært hos min lokale VAG-forhandler og forhørt meg ang. lite originalspeil, men de klarte ikke å finne noe. har også tittet på ebay.co.uk, uten hell. Mattig-speilene har jeg forøvrig funnet på nett (Mattig's hjemmeside), men de sender kun til tyske adressater.

 

noen som har noen tips?

 

Mvh Marius

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har selv A4 B5, lurer fælt på hva du skal med et lite speil på førersiden? blir det noe pent? hva med et speil på samme størrelse på begge sider? altså, bytte ut det lille på passasjersiden til et stort?

 

Stian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har selv A4 B5, lurer fælt på hva du skal med et lite speil på førersiden? blir det noe pent? hva med et speil på samme størrelse på begge sider? altså, bytte ut det lille på passasjersiden til et stort?

 

Stian

 

blir jo like store speil hvis han får tak i et lite på førersiden:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir jo like store speil hvis han får tak i et lite på førersiden:)

riktig:D "alle andre" setter på et stort på passasjersiden, så derfor vil jeg heller ha et lite på førersiden (hvis jeg først skal ha originalt). har sett det på Golf MK IV, og det så ikke dumt ut i det hele tatt:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

enig:) har tenkt tanken selv også:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er inne på denne tanken jeg også.. Men har heller ikke funnet lite speil på førersiden.. Hovedgrunnen til at jeg skal bytte er at speilhuset på førersiden har sprukket og er delvis ødelagt.. Noen som vet pris på nytt speilhus samt hvor man får kjøpt det? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

NBS har speilhus i krom hvis du er ute etter dette, ellers er vel ebay et ålreit sted å leite..

Skal du koste på deg skikkelig er vel Møller alternativet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.