#1 Skrevet Februar 13, 2009 har nett fått montert subb i s4'en å tenkte eg skulle teste det i går, men når eg slo på greiene så stod det at en kode måtte slås inn, å så klarte noen å taste feil nok ganger sånn at det ble sperret: bh : har funnet den koden nå, men kossen låser eg opp igjen systemet så eg får tastet den koden??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 13, 2009 Ka bil e d snakk om ? Om det er tastet så og så mange ganger til den ble helt sperret så lurer jeg på om du må til møller for den altså. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 13, 2009 har nett fått montert subb i s4'en å tenkte eg skulle teste det i går, men når eg slo på greiene så stod det at en kode måtte slås inn, å så klarte noen å taste feil nok ganger sånn at det ble sperret: bh : har funnet den koden nå, men kossen låser eg opp igjen systemet så eg får tastet den koden??? Er det Audi Concert du har så må du vente 2 timer til du kan prøve på nytt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 13, 2009 det er en 99modell s4 med bose system, koden ble tastet feil 3 ganger å da stod det at det var sperret... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 13, 2009 Må berre vente eit par timer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 13, 2009 Ååå..oki, er ikke verre altså da takker eg for hjelpen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 14, 2009 no har eg ventet i en dag å anlegget fungerer fremdeles ikke, så den ventingen virket ikke:( ka kan dette vere, å koffor gidder di å lage koder på alt mulig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 14, 2009 Prøv å la den stå med spilleren på, en time ca. Den pleier å låse seg opp igjen etter en time pluss minus.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 14, 2009 ja det skal eg prøve, takker for tipset 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 15, 2009 Hadde originalt bose anlegg i gamle S4`en , var ein 93 modell. Tasta feil koda tre gongar og spelaren låste seg. Ringte til Møller og fortalte om problemet. Løysninga med meg var å slå på spelaren, og la tenninga sta på i ein halvtime på bilen , då resatte den seg , og eg kunne igjen taste inn koda. Ein halvtime etterpå var musikken i full sving igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 15, 2009 no har eg ventet i en dag å anlegget fungerer fremdeles ikke, så den ventingen virket ikke:( ka kan dette vere, å koffor gidder di å lage koder på alt mulig... Koden er der fordi det skal bli mindre atraktivt å stjele. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 15, 2009 da var musikken endeligg oppe å spilte igjen:) det var bare å vente en time pluss minus så restartet den seg, å denne gangen tastet eg hvertfall rett...takker for alle tipsene å hjelpen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...