Anbefalte innlegg

har nett fått montert subb i s4'en å tenkte eg skulle teste det i går, men når eg slo på greiene så stod det at en kode måtte slås inn, å så klarte noen å taste feil nok ganger sånn at det ble sperret: bh : har funnet den koden nå, men kossen låser eg opp igjen systemet så eg får tastet den koden???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka bil e d snakk om ? Om det er tastet så og så mange ganger til den ble helt sperret så lurer jeg på om du må til møller for den altså.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har nett fått montert subb i s4'en å tenkte eg skulle teste det i går, men når eg slo på greiene så stod det at en kode måtte slås inn, å så klarte noen å taste feil nok ganger sånn at det ble sperret: bh : har funnet den koden nå, men kossen låser eg opp igjen systemet så eg får tastet den koden???

Er det Audi Concert du har så må du vente 2 timer til du kan prøve på nytt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er en 99modell s4 med bose system, koden ble tastet feil 3 ganger å da stod det at det var sperret...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må berre vente eit par timer...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ååå..oki, er ikke verre altså:) da takker eg for hjelpen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

no har eg ventet i en dag å anlegget fungerer fremdeles ikke, så den ventingen virket ikke:( ka kan dette vere, å koffor gidder di å lage koder på alt mulig...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv å la den stå med spilleren på, en time ca. Den pleier å låse seg opp igjen etter en time pluss minus.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja det skal eg prøve, takker for tipset

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde originalt bose anlegg i gamle S4`en , var ein 93 modell.

Tasta feil koda tre gongar og spelaren låste seg.

Ringte til Møller og fortalte om problemet.

Løysninga med meg var å slå på spelaren, og la tenninga sta på i ein halvtime på bilen , då resatte den seg , og eg kunne igjen taste inn koda.

Ein halvtime etterpå var musikken i full sving igjen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

no har eg ventet i en dag å anlegget fungerer fremdeles ikke, så den ventingen virket ikke:( ka kan dette vere, å koffor gidder di å lage koder på alt mulig...

Koden er der fordi det skal bli mindre atraktivt å stjele.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da var musikken endeligg oppe å spilte igjen:) det var bare å vente en time pluss minus så restartet den seg, å denne gangen tastet eg hvertfall rett...takker for alle tipsene å hjelpen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.