Hva slags fjæring på 2006 A6

Anbefalte innlegg

Har tenkt å bytte til koni dempera på bilen. Den har orig fjæring nå. Har ringt til møller og hørt på pris for sports understell. Koster ca 4000,- for alle 4. Men den senker ikke mye sa han. S-line originalt er vel ca 30mm senk men har hørt at mange klager over at de blir alt for stive igjenn. Vet noen eller har noen erfaring men andre typer som kanskje EIBACH pro kitt eller fler som kan vare kompromisset sammens med koni dempera.

Takker for alle svar

Bil er en a6 avant 2006 4f med 2.0tdi.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har gjort det på slikt bil eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

H&R 40mm fjærer vil vel gi greit senk på den. Hvordan det passer meg gule Koni vet jeg ikke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du kjøper sportsfjærer på Møller er det gjerne Eibach du får.. Har brukt det og vert storfornøyd.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eibach er bra, men til A6 4F er maks senk med fjærer 30mm.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for alle svar. Jeg og tenkte eibach sin pro kitt da og gule coni. Da blir det ca 30mm ja. Bare det ikke blir helt j....lig stivt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir aldri stivt nokk : smil :

Jeg liker stive biler, andre ikke.

På a6 4b er det 40mm som er mest passe og jeg vil anbefale om du ikke skal ha justerbart.

Husk å kjøpe de korte demperne som er beregnet for kortere fjærer siden du skal bytte begge deler uansett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir aldri stivt nokk : smil :

Jeg liker stive biler, andre ikke.

På a6 4b er det 40mm som er mest passe og jeg vil anbefale om du ikke skal ha justerbart.

Husk å kjøpe de korte demperne som er beregnet for kortere fjærer siden du skal bytte begge deler uansett.

Nå har jeg fått alt de gule coni dempera. Håper ikke det har noe å si om jeg senker 30 eller 40 mm for dempera sin skild da : klø :?? Men regner med at det er rette dempera siden det passet til den slags bil uansett og ikke vart det heller nevnt noe om hva slags fjærer man bruker da. Men takker for tipset

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg fått alt de gule coni dempera. Håper ikke det har noe å si om jeg senker 30 eller 40 mm for dempera sin skild da : klø :?? Men regner med at det er rette dempera siden det passet til den slags bil uansett og ikke vart det heller nevnt noe om hva slags fjærer man bruker da. Men takker for tipset

Siden det er gule koni så er de vel kortere en orginale. Orginal lenge fra koni går jeg ut ifra at du bare får som røde, siden det er lite vits å stille trykk på orginal høyde.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden det er gule koni så er de vel kortere en orginale. Orginal lenge fra koni går jeg ut ifra at du bare får som røde, siden det er lite vits å stille trykk på orginal høyde.

Ja det er nok riktig det du sier Jan. Vet du noen plass der vi har rabatter at det går and å skaffe seg eibach pro kitt til den bil eller noen andre her som vet det :)?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har snart pent brukte s-line 30mm fjærer til salgs, hvis du ikke har fått deg noe enda kan du jo sende meg en pm.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.