#1 Skrevet Februar 13, 2009 Noen som har peil på hvordan man enklest får av de innvendige dekorlistene? Har kjøpt meg nye og ser jo hvordan de skal festes, men de gamle sitter jo helt sykt.. Vil jo ikke brekke de ut med skrujern.. Eller er det det som må til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 13, 2009 Skrujern gjorde susen for min del Du løsner klippsene på baksiden av interiøret ja? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 13, 2009 Sitter klips BAK listene hele veien, dvs. du må på baksiden av lista i dashbord, av med dørtrekk hvis du skal ha av de også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 13, 2009 Har ikke løsnet noe enda.. Men er det så at jeg må av med dørtrekkene, hanskerommet og dekselet under rattet for å kommet til å vippe de av med en skrutrekker? Er ikke bare å røske dem av altså? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 13, 2009 må nokk på baksiden av listene.. ut me hanskerom, av med dørtrekk og ned me plast dekslet under rattstammen.. er slike skiver med gripehaker som må av først.. noen som er litt kjinki å få av men di er det jo bare å rive av;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 13, 2009 Sitter klips BAK listene hele veien, dvs. du må på baksiden av lista i dashbord, av med dørtrekk hvis du skal ha av de også.. Ok.. Var bra jeg ikke knuste på å rev dem av da! Det hadde vært litt kjedelig tror jeg: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 13, 2009 Har ikke løsnet noe enda.. Men er det så at jeg må av med dørtrekkene, hanskerommet og dekselet under rattet for å kommet til å vippe de av med en skrutrekker? Er ikke bare å røske dem av altså? du kan røske av men da går listene heden også blir det et fy å få på di andre igjen.. jeg holdt på i 2 timer med å ta av alt å få det sammen igjen på min gamle B5: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...