Anbefalte innlegg

hei noen som vet timepris på møller:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Timeprisene varierer fra 950 til 1850 kr +mva hos de fleste møllerforhandlerne, iallefall i osloregionen.

Variasjon hvilken bil og hvilket oppdrag som skal utføres.

Husk at enkelte møllerforhandlere også har rabatt på arbeid for medlemmer..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange verksteder har også faste priser på diverse arbeider.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henger meg på Inge sitt svar, i møllersystemet er det stort sett faste priser som er pakkepriser(servicer,skifte bremser,clutch og egentlig det meste). Hvis det derimot er feilsøk, er det ikke faste priser-da kan det være lurt å gå inn på en maxprisavtale med servicelederen du snakker med. De fleste feil/årsaker finner verkstedet i løpet av en time eller 2. Sørg for å få verkstedet til å ringe underveis, slik at stjernesmeller unngås..Og ta med medlemskort og få rabatter..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo legge til her at jeg skal ha 30000 service på audin min, kontaktet møller for pris og da fikk jeg vite de skulle ha 10300 et eller annet, men siden jeg var så tidlig ute så kunne jeg få den for 9500. Så surfet jeg litt rundt, og fant S-sentrum. Kontaktet de, og fikk pris på akkurat samme service, men her til under 6000. Valget blir enkelt : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jørn : Ser du holder til i Trondheim , har S-sentrum verksted her i byen ? Eller må man på østlandet ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror du må til stabekk da. Men bedre å la noen som har litt heftige biler inne til daglig til å ta den, enn å la gutta som skrur på 1.6 litere hver dag, slipper den obligatoriske grisekjøringa som ofte blir når man får noe man ikke har inne til daglig. Alle vet jo at de tar seg en litt lang prøvetur med sånne biler :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.