hva må byttes for å gå fra jetta mk2 -> golf mk2 front og omvendt

Anbefalte innlegg

som tittel - hva må byttes? snakker vi full pakke med skjermer, panser, frontblekk og selvfølgelig lykter og grill (regner med fangere er like?)??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frontseksjon-grill og lykter. Ikke noe mer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke værre, nei! hmmm... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men ser helt jævlig ut med jetta med runde lykter, og golf med firkanta lykter :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men ser helt jævlig ut med jetta med runde lykter, og golf med firkanta lykter :P

førstnevnte - ja! men golf med jettafront kan jeg like...morsomt å gjøre ting litt annerledes vettu ;)

det eneste som er sikkert er at gjør man noe "u-hipt" blir man foregjenger for det som blir "in" igjen om noen år :P hehe...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

førstnevnte - ja! men golf med jettafront kan jeg like...morsomt å gjøre ting litt annerledes vettu ;)

det eneste som er sikkert er at gjør man noe "u-hipt" blir man foregjenger for det som blir "in" igjen om noen år :P hehe...

Jetta-front var "in" for 10 år siden..;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

og da er det bare et spørsmål om tid før det er hipt igjen ;)

mainstream eller foregjenger...vi får se :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg digger jetta-front.

er jo hver sin smak.

mvh

stian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

IMG_0405.jpg

p1390221wk9.jpg

DSC_3096.jpg

:rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mener enkle, runde lykter og grill med folkevogn logo er penest, samt de små fangerne. Så alle skulle jo hatt det. Eller ? hæ?

Nei, la oss ha litt forskjellig smak, det er best sånn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes også at runde lykter er penest, synes det ser litt rart ut med Jettafront. Rallyfront derimot er tøft.

Tror kanskje jeg har ei sånn frontramme du kan få om jeg ikke husker feil, har det oppe på lageret med det rare i.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.