#1 Skrevet Februar 13, 2009 Nå brått så loka det helt for klima'n i golfen. Har bare kjørt med vifte\varme på rutene, ikke brukt selve Auto- eller Econ funksjonen, men nå er vifta helt død. Kan høre en svak summelyd og en tilhørende svak skrapelyd. "flak flak flak flak". Må høre godt etter for å høre dette. Vet ikke om det er noen sammenheng, men tenkte det var greit å nevne. Ellers blinker displayet til klima'n med noen rare tegn i noen sekunder før det blir normalt, etter at jeg starter motoren. Prøvde dette flere ganger med samme resultat. Dette skjedde dog IKKE når motoren var varm. Da slo displayet seg på som det skulle. Det har forøvrig vært evig kaldt her den siste uka. typ 18 minus om nettene og 13 minus om dagen. Noen idé om hva dette kan være? Er jeg så heldig at jeg bare trenger å bytte vifta? Det er forøvrig en 99 modell golf iv 1.8 highline 4motion. 103k på tellern 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 13, 2009 *bumpe litt* :> 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 14, 2009 nå funka det igjen, men vifta lager snodige lyder i starten. antagelig når lageret er kaldt. har bestilt ny vifte fra nbs, så får vi håpe den passer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 14, 2009 jaja. fått bytta vifta nå med en ny en fra NBS. tingen er at den nye maser litt.. syns den høres ut som en støvsuger. litt ulelyd. håper den går seg til! =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...