En god grunn til å kjøpe Audi

Anbefalte innlegg

Noen som drar kjennskap til endel av dashbordet i Lambo Gallardo?

 

lamborghini_7_496816e.jpg

lamborghini_6_496815e.jpg

 

det gjorde ihvertfall jeg:cool:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greit nok at audi eier lamborghini nå, men jeg tror jeg hadde følt meg snytt hvis jeg hadde kjøpt en dyr lambo med resirkulerte audi-deler :fy:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

en kompis av meg har kjøpt denne.. kikka på nøkkelen hans og det er også samme som er på vag bilene... klimaen så ut til å være den samme og.. mobba litt pga at han hadde kjøpt "audi" til 1.7 mill. men pipen min ble en litt annen når jeg kikka ned o motorrommet da...

 

 

her er et par bilder av den...

lambo.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Lars Thomas Nordby

Greit nok at audi eier lamborghini nå, men jeg tror jeg hadde følt meg snytt hvis jeg hadde kjøpt en dyr lambo med resirkulerte audi-deler :fy:

 

Og hvordan føler du deg når jeg forteller at du finner endel Fiat-deler på ulike Ferrarier? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Runar Kopperud

Og hvordan føler du deg når jeg forteller at du finner endel Fiat-deler på ulike Ferrarier? ;)

 

Eller GM-deler i Audi, VW-deler i Porsche og Bentley, Ford-deler i Jaguar og Aston Martin, eller BMW-deler i Rolls Royce for å ha nevnt noen?

 

Det er dyrt å få produsert små, kompliserte deler i små kvanta, så dermed er det enklere (og billigere) for små fabrikker med lavt volum å bruke deler fra de store gutta i bransjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lambo er og forblir rått uansett om det er brukt audi dashbord/o.l.... viss en blir litt triste ved og se på "klimaanlegget" så kan en kompensere ved og gi litt gass med høyrefoten ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare en tanke:

 

"Selges: orginalt Lamborghini Gallardo stereoanlegg, passer blandt annet Audi A4/A3":D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det står forøvrig stemplet SKODA på bakhjulsopphenget på Audi A3 også. Gjett om jeg ble skuffet da jeg så det. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lambo blir vel mer og mer likt VW/Audi/Skoda/Seat osv. det også? Er ikke det visjonen til VAG da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Arne Waadeland

Det står forøvrig stemplet SKODA på bakhjulsopphenget på Audi A3 også. Gjett om jeg ble skuffet da jeg så det. ;)

Ikke si sånn da...: bh : Skoda?! Elendig!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

se det på den måten: det er skoda som får brukt de sinnsykt bra delene fra vag!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Runar Kopperud

Og hvordan føler du deg når jeg forteller at du finner endel Fiat-deler på ulike Ferrarier? ;)

 

Runar: På Countach, så sitter det dør mekanisme fra Fiat 2000. Noen som husker de gamle fiatene? 3P tror jeg de kaltes..

 

Off topic:

Den 2 liter motoren som sitter i Fiat 2000, passer forøvrig i de gamle Lada 1500 bilene:):) Og varver rundt 9000 omdr! Har sittet på med en sånn Lada, og det gikk friskt, med tanke på hva bil det egentlig var.

 

Ha en fin dag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lada var jo opprinnelig en Fiat 124 som hadde en 2.0 twincam, og fikk skryt for å være en veldig sportsilg sedan, på høyde med BMW.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke si sånn da...: bh : Skoda?! Elendig!!

Ikke tull'a. Skoda som har verdens mest moderne og nyeste bilfabrikk. Skodaene som går som taxi her i Tromsø går i 1.5år/150.000km uten feil. Elendig...? Respekt mener nå jeg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ekte sportsbiler skal ikke ha klima

 

...eller plastikpyntedasjbord i det heletatt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ekte sportsbiler skal ikke ha klima

 

...eller plastikpyntedasjbord i det heletatt

 

 

Også må all isolasjon + varmeapperatet vekk!! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.