Hvilke lykter passer en b3 coupe?

Anbefalte innlegg

Hvilke lykter passer til en 90mod coupe B3? Ble påkjørt så jeg trengte ei ny lykt. Fikk tak i ei lykt fra en 80, litt usikker på hvilken mod den var, men mellom 90 og 92 en plass.. Hadde ikke snutepanser. Men den lykta var 2 delt, og stemmer ikke overens med skjermen på min coupe. Husker jeg hadde to delte lykter på min gammle 93 mod coupe, og der stemte det overens med skjermene.

Hvilke modeller kan jeg ta lykter av for at de skal være to delt og gå overens med skjermene?

Mvh Linda

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du B3 front og blinklys/tåkelys i fanger`n , kan du hente lykter fra tilsvarede Coupe eller audi 90 type89

Har du B4 "snutepanser" og blinklyset i fanger`n kan du hente lykter fra S2 , Coupe , 80 Competition , 80 2.6 , 80 2.8.....

Så fremt at ikke noen har byttet til andre lykter på den fra før da :)

EDIT: Regner med du skal ha slike lykter som på profilbildet mitt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp.. Er slike lykter jeg er ute etter! Evt rs2. Mye jobb og få inn rs2 lykter? noen som vet? hvordan blir det isåfall i forhold til skjermene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går fint med skjermene , Men grillen får feil vinkel med B4 lykter , så det må modifiseres :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir på med b4 panser og, så da vil det vell ikke bli feil vinkel?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir det rett vinkel ja :) , men da må du også bytte frontplate :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med frontplate, mener du t-stykke?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med frontplate, mener du t-stykke?

Jepp...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.