#1 Skrevet Februar 14, 2009 hvordan er det optimalt og legge metallic lakk med klarlakk over? er det støvlag, 10 min venting, to dekkende med samme ventetid mellom for så å la det tørke helt før klarlakken legges i tynne lag med 10 min mellomrom? kom med oppskriften 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 14, 2009 Du skal jo få med hiddenblad når du kjøper lakk, der står det info om dette. På PPG som jeg pleier å kjøpe er det 10 min mellom de tre lagene med farge og 15 mellom klarlakk lagene om du legger vått i vått. Men dette varierer litt fra produsent til produsent av lakk, og litt på tempratur der du lekkerer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 14, 2009 Må ha litt opplysninger om hvilken lakk du skal bruke. Vannfortynnbar base eller løsemiddeltynnet base? Hvilken fabrikat? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 15, 2009 jeg brukte rett å slett prinsippet om å legge på nytt lag når forrige lag var blitt matt og tilsynelatende ferdig med å "dampe". fungerte helt utmerket så da kjører jeg på med samme oppskrift 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...