Ettermontere lys under dører?

Anbefalte innlegg

Jeg ser at mange audier har lys som lyser ned under døren når den er åpen. Er dette noe som er lett og ettermontere? Ligger det kabler i dørene, eller må dette trekkes opp på nytt, og evnt fra hvor?

Håper på svar:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ser at mange audier har lys som lyser ned under døren når den er åpen. Er dette noe som er lett og ettermontere? Ligger det kabler i dørene, eller må dette trekkes opp på nytt, og evnt fra hvor?

Håper på svar:)

I følge AKTE er det forskjellige ledningsnett,så du må nok bytte ledningsnett skal du få det OEM.Men jeg ville bare målt meg frem 12V når man åpner døren,og koblet meg innpå der. :)

Om du bare kan lage hull til lampene vet jeg desverre ikke,regner med det er andre dørtrekk også. :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I følge AKTE er det forskjellige ledningsnett,så du må nok bytte ledningsnett skal du få det OEM.Men jeg ville bare målt meg frem 12V når man åpner døren,og koblet meg innpå der. :)

Om du bare kan lage hull til lampene vet jeg desverre ikke,regner med det er andre dørtrekk også. :o

Jeg er litt slik at alt skal helst være så originalt som mulig:) Så må vel bestille meg OEM ledninsnett da:o Eller er det et veldig avansert ledningsnett? Omfatter kanskje vindusheiskabler og alt slik også?

Du finner ikke tilfeldigvis pris på det?:)

Dørtrekkene er de samme. Er slik "ramme" som man kan skjære ut der som lampene skal sitte:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.