#1 Skrevet Februar 14, 2009 (endret) da har jeg funnet ut kodene på motor og topp topp har kode AAN stammer fra audi 100/s4 91-95mod 2,2l blokk har kode KG stammer fra audi 200 86-88mod 2,2l noen flere spørmål 1: noen som har litt teknisk info om disse delene ? 2: hvor mye hk disse motorne ble levert med i org bil ? 3: og om noen har kjørt med denne blokk topp kombon før ? event erfaringer med det? hk utak av motor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 14, 2009 på min aar blokk, står det på høyresiden, rett ved sjøyten til toppen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 14, 2009 Står på blokka rett under tennplugg nr 3-4 sånn ca. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 15, 2009 Venstre side, 3 cm under toppen av blokka, mellom syl 2 og 3. Plan frest plate. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 15, 2009 har funnet ut av blokkog topp koden se første inlegg for nye spørsmål jeg har ang blokk/topp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 16, 2009 Kjører du med turbo på denne? Det er ikke utenkelig at innmaten på blokka er skiftet, for ellers har du forbrenningskammer både i stempel og i topp og da blir det lav kompressjon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 16, 2009 (endret) skal bruke en stor turbo ja, usikker på hidden på denne men er god for ca 600+ i følge firma som solgte den er skifta både stempler, råder, nye lager,veiv,kammer samt overhalt topp og bunn av alt som trengs er gjordt av en godt kjent motor bygger i norge men er usikker på specs på hva som er brukt men er bygd for og tåle minium 600hk\+ hvertfall planen er og åpne motor slik at vi får oveersikt på hva som er brukt av kammer osv (skru av topp deksel og bunnpanne for og se på vilke komponeter som sitter i) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 17, 2009 er gjordt av en godt kjent motor bygger i norge men er usikker på specs på hva som er brukt men er bygd for og tåle minium 600hk\+ hvertfall planen er og åpne motor slik at vi får oveersikt på hva som er brukt av kammer osv (skru av topp deksel og bunnpanne for og se på vilke komponeter som sitter i) er vel like greit å ringe til han som bygde motoren, siden har er en kjent motor bygger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...