Stem på "Årets verdensbil 2009"

Anbefalte innlegg

Audi A4?? Kan ikke skjønne hva som er så spesielt eller fint med en A4, kontra andre 2009 biler. Stemmer dere kun på prinsipp?

Citroen C5. Fantastisk bil.

Citroen_C5-break_117.jpg

citorenc5ii_3.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor?

Har kjørt både B7 og B8 i øverste utstyrsklasse, og det er rett og slett en drømmebil.. ( Ikke på samme måte som S/RS, Porscher ol.)

Har ikke prøvd så mye av nyere Citroen, så det skal jeg ikke uttale meg om :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor?

Har kjørt både B7 og B8 i øverste utstyrsklasse, og det er rett og slett en drømmebil.. ( Ikke på samme måte som S/RS, Porscher ol.)

Har ikke prøvd så mye av nyere Citroen, så det skal jeg ikke uttale meg om :)

Det er klart det er fine biler. Med sikkert mange flere motor alternativer og bedre interiør kvalitet. Men de ser dølle ut, i forhold til f.eks nye C5.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes ærlig den nye A4 ikke er spesielt pen heller, der er feks BMW 3 serie mye penere/tøffere.

Ikke missforstå, det er en fin bil, men egentlig ikke en bil jeg ville vurdert hvis jeg skulle kjøpt ny bil i den klassen.

Nyeste 3-serie coupe med 2.0 diesel, x-drive og automat er en drømmebil "light".

Kommere flere "dårlige" biler nå med veldig fin design, feks C5, Mondeo osv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes ærlig den nye A4 ikke er spesielt pen heller, der er feks BMW 3 serie mye penere/tøffere.

Ikke missforstå, det er en fin bil, men egentlig ikke en bil jeg ville vurdert hvis jeg skulle kjøpt ny bil i den klassen.

Nyeste 3-serie coupe med 2.0 diesel, x-drive og automat er en drømmebil "light".

Kommere flere "dårlige" biler nå med veldig fin design, feks C5, Mondeo osv.

De er jo heller ikke "dårlige".

Og du har rett i Mondeo Petter. I stv ser den meget fin ut.

VW/Audi er jo nesten værst av alle. Kvaliteten er ikke så bra som mange liker å tro, opp imot diverse andre merker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Også her hadde jeg håpet på drahjelp til å få fram A4.. Synes det er en fantastisk fin bil. Men man må jo kunne ha meninger om andre biler. Selv er jeg ikke i tvil-A4 er mitt valg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den fineste A4 versjonen syns jeg er fra 05-08, alltså B7 modellen. Skulle jeg handla en ny bil i den prisklassen, hadde det garantert blitt en Audi B7 2.0TDI stv. Prøvde en helt ny 07 mod 2.0TDI S-line Quattro for ca 1 år siden hos Møller Orkdal AS, og det var definitivt en drømmebil for min del..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns ikke A4 er å ansees som noen "verdensbil". Det er jo en stasjonsvogn med DÅRLIG plass i. Hvorfor er ikke A6 eller slik med? Stemte istede "Ingen av de".

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns ikke A4 er å ansees som noen "verdensbil". Det er jo en stasjonsvogn med DÅRLIG plass i. Hvorfor er ikke A6 eller slik med? Stemte istede "Ingen av de".

Synes jo det var ett rart valg-ingen av dem?? Nominasjonen av hvilke biler som er med, får jo ikke vi gjort noe med..

Dårlig plass? har du prøvekjørt/prøvesittet nye audi a4-den er IKKE liten!: bråk :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

FIAT 500 :tilber::tilber::tilber:

Enig! Ble hentet i en sånn like før jul, og ble bare positivt overrasket..

Litt kjipe motorer..

Men tja.. Det får man jo i A4 og!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

A4 seff........................................ Man er jo Audiot, eller VAGiot:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er klart det er fine biler. Med sikkert mange flere motor alternativer og bedre interiør kvalitet. Men de ser dølle ut, i forhold til f.eks nye C5.

dette er selvfølgelig smak og behag, men personlig så syns jeg C5 ser helt forerdelig ut. men at noen her i verden må like den er det ikke tvil i, men det er ikke meg.

og om jeg får tippe så er det en grunn for at folk er med i denne klubben her, antageligvis for at de liker bilene og designet til vw og audi.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.