Anbefalte innlegg

Hei. For en ukes tid siden begynte sentrallåspumpa mi å gå i evigheter når jeg låste opp bilen, og klarte ikke åpne bagasjerommet (frosset). I det siste har bilen vært utladet om morgenen og jeg må trille i gang. Sentrallåspumpa har begynt å høres dårlig ut og går i evigheter. Med sentrallåsen innkoblet trekker bilen over 2A (sikringen på multimeteret gikk) når den står med tenninga avslått. Tar jeg sikringen til sentrallåsen trekker bilen ca. 3-400 mA. I stad kjørte jeg en tur etter oljebytte og låste opp og igjen bilen 2 ganger og da fikk jeg ikke starta igjen, batteriet var helt tomt. Kjøpte helt nytt batteri i forrige uke.

Noen som aner hva som kan være galt? Bilen er en A6 C4. Kan pumpa har gått, eller er det en av de 40 ledningene inn til pumpa som ligger og gnir på jord noen plass.. evt begge.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hull i vakuumslange ut til en av dørene gjør at pumpa går i evigheter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hull i vakuumslange ut til en av dørene gjør at pumpa går i evigheter.

Åssen sjekker jeg dette da? Hører litt "hvesing" fra bagasjeromslåsen om du skjønner. Hvis det er hull i en av vakkumslangene ville jeg vel fått trykkfall på den slangen? Når pumpa låser opp har jeg ikke sjangs til å presse ned noen av låsene på innsiden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.