#1 Skrevet November 23, 2004 Se lenger ned. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 23, 2004 Jeg tror Pudding burde hatt en av disse! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 23, 2004 Høhø! Bra musikk i bakgrunnen da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 23, 2004 haha og jeg som trodde bilen min var høy?!?! Nydelig Per Får vel poste hva denne tråden går ut på her da Ingen tvang å se... Håper noen ser noe halvhumoristisk på dette... Peugeot-505-offroad-divx.avi (høyre lagre mål som, DivX, 39mb) Her er noen bilder om dere lurer på hva hovedinnholdet er Etter endel slit klarte vi å trekke (tauekroken til peugeoten) opp av grøfta Jaja hendelsesforløp: litt lite og dårlig sladd, mye vilje, legger opp et gear for å spøle raskere... Peugeotgearkasse er ikke akkurat shortshift, bil får grep, understyrer og tar raskeste vei ut i skogen Huzzah! Det måtte en quattro til for å redde dagen seff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...