A6 4b lykter vs a6 xenon (passer innmaten fra lykt til lykt)

Anbefalte innlegg

Hei eg kjøpte noen xenonlyter med skader på fester og kasser her på forumet ,og siden festene som er knekt mangler, så må eg evt prøve å se om det er muligt å få byttet over innmaten fra xenon lytene til de som står orginalt i bilen.

Noen som har gjort dette eller vet om det går?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel bare en måte å finne ut, plukke det fra hverandre og sammenligne fester etc. Jeg vil tippe at det går, men jeg kan ikke si det sikkert, da jeg aldri har sett inne i en halogen-lykt til disse bilene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel bare en måte å finne ut, plukke det fra hverandre og sammenligne fester etc. Jeg vil tippe at det går, men jeg kan ikke si det sikkert, da jeg aldri har sett inne i en halogen-lykt til disse bilene.

Joda løsninga er nok å plukke lyktene fra hverandre å se, men hadde håpet å slippe det vis det ikke passa liksom.

Takker for svar uansett :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kompis av meg kjøpte seg noen nye orginale halogen lamper og satt inn innmaten fra sine xenon lamer i disse for dem var så slitt. det var en 98mod a6

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kompis av meg kjøpte seg noen nye orginale halogen lamper og satt inn innmaten fra sine xenon lamer i disse for dem var så slitt. det var en 98mod a6

Aha høres lovendes ut. Takker :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.