#1 Skrevet Februar 15, 2009 Hei eg kjøpte noen xenonlyter med skader på fester og kasser her på forumet ,og siden festene som er knekt mangler, så må eg evt prøve å se om det er muligt å få byttet over innmaten fra xenon lytene til de som står orginalt i bilen. Noen som har gjort dette eller vet om det går? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 16, 2009 Ingen som vet: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 16, 2009 Det er vel bare en måte å finne ut, plukke det fra hverandre og sammenligne fester etc. Jeg vil tippe at det går, men jeg kan ikke si det sikkert, da jeg aldri har sett inne i en halogen-lykt til disse bilene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 16, 2009 Det er vel bare en måte å finne ut, plukke det fra hverandre og sammenligne fester etc. Jeg vil tippe at det går, men jeg kan ikke si det sikkert, da jeg aldri har sett inne i en halogen-lykt til disse bilene. Joda løsninga er nok å plukke lyktene fra hverandre å se, men hadde håpet å slippe det vis det ikke passa liksom. Takker for svar uansett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 16, 2009 En kompis av meg kjøpte seg noen nye orginale halogen lamper og satt inn innmaten fra sine xenon lamer i disse for dem var så slitt. det var en 98mod a6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 16, 2009 En kompis av meg kjøpte seg noen nye orginale halogen lamper og satt inn innmaten fra sine xenon lamer i disse for dem var så slitt. det var en 98mod a6 Aha høres lovendes ut. Takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...