Anbefalte innlegg

Hadde eindel defekte pærer i instrumenta på Audien, og fekk etter litt knoting ut dette og fekk skifta pærene.

Men i kampens hete har eg sikkert fått pæra til utetemp målaren til å gå.

Dette er ei eiga lita einheit som er kobla med ein gul fire pins plugg og som er festa med to skruar, lett å montere/demontere.

Men pæra er lodda fast , og det ryktast at det var lett å få tak i ein ny utetemp del til ein billig peng, så lurer på å gå for dette istadenfor å knote med lodding : flau :

Så då er spørsmålet om nokon har denne delen liggande, eventuelt veit kor eg kan skaffe den til ein billig peng? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mener møller tar rett over 1000kr for den når jeg kjøpte den. kan lodde inn ny pære også som er mye billigere. hvor du får tak i den billig vet jeg desverre ikke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

DAMN? Tusen spenn ? Er for ille...

Janei målaren virka den , er berre lyset som gjekk etter eg tok ut instrumenta, så da får eg heller knote med litt lodding når eg kjem heim frå sjøen då, såpass eg får litt lys igjen :)

Kan spøre om nokon veit størrelse og slikt på pæra tilfeldigvis ? får ikkje sjekka det før eg kjem heim 4.mars.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Elfa har den til 9 kroner mener jeg. Tar ganske omtrentlig 2 minutter å lodde over pæra :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmer nok det med 14v og 80ma

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk lodda min på Remo i Fosnavåg. Dei hadde pære inne. Tror jeg betalte en femtilapp for jobben

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mistenkje at det blir ein tur til våjen når ej kjem heimatte frå sjøna då , takk for alle svar :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veit flere som må dit:P Men jeg har lodda selv :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.