#1 Skrevet Februar 15, 2009 Ene xenon pæra har sluttet å lyse, tidligere var det slik at den ikke begynte å lyse for jeg skrudde på cupe lyset for da blir nærlysa litt sprekere på vanlig halogen pærer. (A4 B5 96 Mod) så jeg trodde kankje det var noe med at de ikke fikk nok spenning? Eller kan det bare ha blitt dårlig kontakt? den andre funker jo hele tiden.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 16, 2009 Jeg tipper at pæren eller ballasten er gåen,prøv og kryssbytt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 16, 2009 Off du har nok rett Tom Are:( det var i hverfall ikke dårlig kontakt.. Crap asså...det var ikke leng den varte gitt. 2mnd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 19, 2009 JEJE nå har jeg kjøpt et nytt sett, 170 spenn ikke verst det hehe:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...