#1 Skrevet Februar 16, 2009 (endret) Hei. Tenker hardt på og bygge om min 96mod 3`er fra AEK 1,6 til 2,0 gti 16v ABF. Noen som vet hvilke årgang av disse motorene jeg burde satse på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 27, 2009 bump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 26, 2009 Bump igjen ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 26, 2009 motorene er vel like uansett årgang? en motorkode betegner motoren og dens utstyr. da er det likt så lenge det står abf uansett. Om jeg kjøper en KR motor er det ikke noe forskjell om den er produsert i 87 eller 90. Derimot ville jeg heller sett på hvor langt motoren har gått. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 26, 2009 Eneste forskjellen, såvidt jeg vet, er at det er tre forskjellige hjerner og chipper, uten at det er noen praktisk betydning. Så kjøp den i best stand 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...