#1 Skrevet Februar 16, 2009 (endret) For dem som skal kjøre fra Tromsø Lørdag den 21. Feb så møtes vi på vekta i tromsdalen (rett etter pyramiden retningen sørover) kl 0720. Med avgang ca 0730. Da er vi i på aspelund ca 0930 med normal kjøring!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 16, 2009 Jeg slenger meg på fra ramfjorden.. rundt 0745-0750 fra sørbotn. ser alltids mange av dokker.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 16, 2009 Jeg møter nok kolonna på Nordkjosbotn slik som i fjor! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 16, 2009 Trur æ og hiv mæ på fra vollan... e greiast sånn:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 20, 2009 har ikke vurdert å starte litt tidligere vis d e dårlig vær? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 20, 2009 Det skal ikke være dårlig vær!! så enkelt er det! Skal prøve å møte opp ved vekta i den tiden. hvis ikke så tar jeg dere alltids igjen en eller annen plass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 20, 2009 blir no endringer i mine planer, møter dokker på vollan.. god tur alle sammen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 20, 2009 åijja, flere som møte på vollan! æ har hengern på slep, må revurdere den vollansaken.. kansje æ stikk innom øverbygd å stable den på plass hjemme der! så møte æ dokker på heia eller olsborg.. e på kilpis no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 20, 2009 åijja, flere som møte på vollan! æ har hengern på slep, må revurdere den vollansaken.. kansje æ stikk innom øverbygd å stable den på plass hjemme der! så møte æ dokker på heia eller olsborg.. e på kilpis no ta hengern me.. vis du har scooter i den, så har d kunne vært show.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 21, 2009 Da kjøre æ fra Bjerkvik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...