#1 Skrevet Februar 16, 2009 (endret) har anskaffet meg elsawin 3.30 programmet fungerer og hiddenene er instalert... når jeg skal bruke programmet så kommer jeg ikke lenger enn at jeg får lagt inn bilens info, når jeg da trykker på hvilken som helst funksjon etter det får jeg opp feilmeldingen "failed to create new document" samt ved oppstart kommer også en del feil meldinger eks: failed to load "infoSNK" failed to load "infoHS2" osv... noen som kan hjlep her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 16, 2009 Kan minne om en dårlig handel på ebay eller en dårlig torrent. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 16, 2009 har anskaffet meg elsawin 3.30programmet fungerer og hiddenene er instalert... når jeg skal bruke programmet så kommer jeg ikke lenger enn at jeg får lagt inn bilens info, når jeg da trykker på hvilken som helst funksjon etter det får jeg opp feilmeldingen "failed to create new document" samt ved oppstart kommer også en del feil meldinger eks: failed to load "infoSNK" failed to load "infoHS2" osv... noen som kan hjlep her? Har du husket å velge riktig språk? Jeg får samme feilmelding dersom jeg velger et språk jeg ikke har. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 16, 2009 du må velge tysk, og engelsk. den funker ikke på norsk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 16, 2009 problemet er løst:) konklusjon, funker ikke på windows vista:) ellers funker det bare fint:) på engelsk og tysk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...