#1 Skrevet Februar 16, 2009 Har fått opp varsel om "slitte bremseklosser" på A6'n, og regner med jeg må bytte de snart Har byttet selv engang på en Golf 4, og antar det er omtrentlig likt her. har ikke sjekket om jeg også må bytte bak, men har isåfall "spesialverktøyet" for å gjøre dette. (den tvinge-greia) Hvor kjøper jeg helt skikkelig midt på treet (type originale) klosser uten å betale mye for det? Jeg husker jeg kjøpte noen mintex klosser til den Golfen, i lav dollarkurs på ebay. Noen her som selger sånne/kan anbefale noen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 16, 2009 Mekonomen har vel Mintex klosser til en ok pris. Iallfall Mintex de har på Mekonomen her om en ikke spesielt spør etter Brembo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 17, 2009 Burde en kjøpe Brembo da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...