#1 Skrevet Februar 16, 2009 Heisann. Kan begynne med å beklage hvis jeg poster feil nå. Som nyervervet medlem her på forumet, så har jeg prøvd å sett litt rundt for å få litt mer oversikt over forumet, men må vel bruke litt mer tid der. Grunnen til at jeg nå har "investert" i et medlemskap nå er at jeg håper å bli en Audi eier iløpet av nærmeste fremtid. Må bare få solgt bilen som jeg har nå Så håpte kanskje at jeg kunne finne litt info hva jeg burde være obs på når jeg ser på biler. Har bestemt meg for en a4, 2005-2006 modell. Vist det er noen som vet om en post på forumet der saken er diskutert tidligere, eller er noen som kan komme med litt veiledning, så hadde jeg blitt takknemlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 16, 2009 Velkommen i klubben Ikke kjøp deg Audi. Iallefall ikke med Quattro! ..Utrolig avhengighetsskapende Men det er sant.. "har du først hatt firehjulstrekk, vil du aldri ha annet senere". Desverre har ikke jeg noen gode råd å komme med på disse nye A4'ene. Tror sunn fornuft er lurt. Mest mulig servicer med mer. Men jeg VET mange har råd og tips, så det kommer nok. Lykke til med salget av gamlebilen, og ved kjøp av ny 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 16, 2009 Henger meg på Frank (selv om tråden er feilpostet) mht. quattro. Dette er svært vanedannende, og bør unngås hvis mulig Ang. B7. Har hatt flere Audi versjoner, og så langt synes jeg B7 er den beste versjonen så langt. Kjøp med quattro og turbo, så slipper du å angre på feil valg om noen måneder. Har du nok kroner, gå for 2.0TFSI, det er en helt nydelig motor, og med noen justeringsmuligheter uten å bli blakk. S-Line ekst/int pluss sportspakke er + 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 16, 2009 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=146038 Jørn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 18, 2009 Velkommen i klubben Ikke kjøp deg Audi. Iallefall ikke med Quattro! ..Utrolig avhengighetsskapende Men det er sant.. "har du først hatt firehjulstrekk, vil du aldri ha annet senere". Desverre har ikke jeg noen gode råd å komme med på disse nye A4'ene. Tror sunn fornuft er lurt. Mest mulig servicer med mer. Men jeg VET mange har råd og tips, så det kommer nok. Lykke til med salget av gamlebilen, og ved kjøp av ny Takk takk. Har en kamerat som har en a4 quatro med turbo. Skulle gjort mye for å få en slik en, men siden det er økonomien som rår, så blir det nok ikke noe slikt. Ser kanskje ut som at jeg mot formodning får solgt bilen min nå, så håper det går i boks slik at jeg kan få meg en a4 Henger meg på Frank (selv om tråden er feilpostet) mht. quattro. Dette er svært vanedannende, og bør unngås hvis mulig Ang. B7. Har hatt flere Audi versjoner, og så langt synes jeg B7 er den beste versjonen så langt. Kjøp med quattro og turbo, så slipper du å angre på feil valg om noen måneder. Har du nok kroner, gå for 2.0TFSI, det er en helt nydelig motor, og med noen justeringsmuligheter uten å bli blakk. S-Line ekst/int pluss sportspakke er + Må bare igjen beklage hvis det ble feilpost. Kanskje noen kan gi meg en pekepinne hvor jeg heller skulle postet? Som nevnt ovenfor, så er det økonomien som rår, så blir vel ikke noe quatro og turbo. Eller, blir vel en TDI da.. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=146038 Jørn Var innom å så på bilen din før jeg postet Jørn, må si den falt i god smak, men er nok litt over min prisklasse for øyeblikket. Men er det ellers ingen som har noen innspill til hva jeg burde være obs på eller noen tips til når jeg skal begynne å undersøke og prøvekjøre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 19, 2009 Nå er min 2 år snart - gått 30k - og har ikke en ting å sette fingeren på... Ville sett gjenerelt på bilen at den ser bra ut og er bra holdt. S-line er vel omtrent obligatorisk ?(ivertfall eksteriør) Sjekk at servicer er tatt og få gjerne noen til å sjekke historikk på Møller. Mest mulig utstyr !! xenon , lyssensor og lys pakker ville jeg ikke vert for uten. Sjekk at den har crusecontroll - hvis det i hele tatt leveres uten ? Sportsseter har jeg - de er meget gode å sitte i. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...