#1 Skrevet Februar 16, 2009 he feil på ABS på en A4 så æg sgo fått sjekka ud....nogen så kan hjelpa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 16, 2009 Eg har lånt vekk Vag-Com'en min, men så e vel sikkert ikkje eg den så bor nærmast Bryne for å sei det sånn (så langt vekk du komme i regionen faktisk) Hvis ingen andre melde seg så får me te noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 16, 2009 ja, dæ va nå litt langt vekke... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 16, 2009 Dette skulle kommet litt før. Var på Sandnes i dag, og har jo kabel jeg da (uoriginal da). Ja ja.... Uflaks. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 17, 2009 Kan sikkert se på den en dag jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 18, 2009 du vett kor eg holde te 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...