#1 Skrevet Februar 16, 2009 Jeg lurte på om det finnes noe koblingsskjema eller lignende til dette. Har motorer og bryter liggende, men da dette ikke er originalt i min bil så blir det litt vrient og koble. Går sikkert innom noen reeler osv. som ikke sitter der? Men er det plass til å sette det inn? Eller noen annen måte å gjøre dette på? Takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 18, 2009 Noen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 18, 2009 Kjøp deg en gjør-det-selv-bok til Audi 80, der står det alt av orginale koblingskjemaer. Hayenes fungerer bra. Har Jetz-hefle-ich-mir-selbst til B4 selv, som egentlig er optimal, men du må være litt stø i tysk for å skjønne noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 23, 2009 Takk for svar. Har tenkt på å kjøpe meg ei sånn bok. Men har ikke dette akkurat for øyeblikket, så det var heller ikke dette svaret jeg tenkte meg. Noen som har noen andre forslag? Eller er det umulig å finne noe sånt på nettet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 6, 2009 Dette lurer eg og på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 6, 2009 (endret) Ikke får å være frekk, men hva skal du med dette? Er det ikke bare å justere lysene så de er riktige, å la de være der? Xenon blir ikke lovlig selv om du monterer høydejustering bare så det er sagt, da det er mange som monterer det pga det.. Edit: Om du skal montere dette, bør du prøve å søke litt på noen audi forum rundtomkring ellers i verden, eller innvestere i boka, de selger den på biltema, olrud. Joachim. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 7, 2009 Var vel ikke det jeg spurte om i denne tråden? Hva som er lov og ikke? Hvis du ikke vet, så la vær og svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...