innerskjerm eller ikke ved offensiv valsing?

Anbefalte innlegg

valsa hjulbuene en del foran, så jeg gidder ikke engang prøve å tilpasse innerskjermene.

tror dere det forvolder mer skade enn det gjør godt ved å kappe av ytterdelen av innerskjermen (så den flukter med skjerm på høyden uten å synes) og la den sitte, kontra å fjerne hele greia og heller legge et ekstra lag tectyl i hele hjulhuset?

det jeg tenker på er at det blir liggende mye dritt på over/innsiden av innerskjermen ettersom den vil langt fra dekke helt ut...den vil til en viss grad beskytte mot steinsprang i ca halve hjulhuset dog...hva tror dere? : klø :

IMG_0163.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva med å bruke varmepistol til å "løfte" plasten opp i hjulbuen igjen? Så kan du bare punktlime kanten med noe superfix eller noe?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå kjenner jeg ikke til superfix, men vil det evt klare å holde innerskjermen på plass, da?

er jo ikke veldig godt feste, og mye vibrasjoner...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1kvm med suberfix holder 5000kg ;) Så holder mer en nok til å feste innerskjermene med..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.