#1 Skrevet Februar 16, 2009 valsa hjulbuene en del foran, så jeg gidder ikke engang prøve å tilpasse innerskjermene. tror dere det forvolder mer skade enn det gjør godt ved å kappe av ytterdelen av innerskjermen (så den flukter med skjerm på høyden uten å synes) og la den sitte, kontra å fjerne hele greia og heller legge et ekstra lag tectyl i hele hjulhuset? det jeg tenker på er at det blir liggende mye dritt på over/innsiden av innerskjermen ettersom den vil langt fra dekke helt ut...den vil til en viss grad beskytte mot steinsprang i ca halve hjulhuset dog...hva tror dere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 16, 2009 hva med å bruke varmepistol til å "løfte" plasten opp i hjulbuen igjen? Så kan du bare punktlime kanten med noe superfix eller noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 16, 2009 nå kjenner jeg ikke til superfix, men vil det evt klare å holde innerskjermen på plass, da? er jo ikke veldig godt feste, og mye vibrasjoner... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 17, 2009 1kvm med suberfix holder 5000kg Så holder mer en nok til å feste innerskjermene med.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...