#26 Skrevet Februar 17, 2009 takker for tips. var ute en tur i dag å så litt på det, men huff var for kaldt til å holde på nå lenge. men, når dere mener at jeg skal sette ballasteren bak huset, blir det ikke da i konflikt med bakenden av pæra? eller der ledningene kommer ut? eller har jeg missforstått dere? jeg må jo ta ett hull på bakdelen der, å da kan jo ikke ballasteren ligge bra der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Februar 18, 2009 Må ikke ta alt så bokstavlig. Når vi sier bak lykta så er det ikke dermed sakt at du trenger å montere den fysisk PÅ lykten men ett eller annet sted bak fangeren der baksiden av lykten er;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Februar 18, 2009 jojo jeg sjønte jo det. men fant liksom ikke noe plass å sette den på venstre side. men men. finner vell ut av det:) intercoolern ligger jo der også. må prøve å få den unna den også. tenkte å sette den på motor plata, men ble litt usikker på om den ligger så trygt der. men når jeg ser flere har gjort det, så får vell jeg også prøve det da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...