#1 Skrevet Februar 16, 2009 Så har jeg endelig klart å få tak i litt bedre kvalitet på krasjet som skjedde på Lyngås mellom Ford RS200en til Martin Schanke og Bert Brodin sin Audi S1. 30mb og 640x480 for litt bra kvalitet (YouTube greiene er dårlig). Se og all bensinen som renner ut av bilen mens den roterer. ableitet.no - Audi S1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 16, 2009 uff....rallycross ødela altfor mye sjeldne rallybiler: gråter : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 16, 2009 Schanke you bastard... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 16, 2009 Huff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 16, 2009 Ja det der var en sinnsykt stygg krasj.......jeg husker faktisk jeg så det på tv den dagen det skjedde..... Men det er nå en ting.......det jeg legger merke til nå i ettertid er: Herregud så breit Martin ligger med den RS200 før han finner grep og kommer seg inn igjen i sporet:tilber: Snakk om å stå i ramma....HAHAHA: rock : Der har driftegutta noe å kopiere:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 16, 2009 (endret) Schanke you bastard... Var det ikke Tommy Rustad som satt bak rattet i Forden da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 16, 2009 Tror sjåføren var matti alameki eller noe sånt.... Satt på tribunen og kikket på jeg: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 16, 2009 Tommy Rustad som kjører bilen til Schanke ja Er det noen som kan si tidspunktet for dette her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 16, 2009 Var det ikke Tommy Rustad som satt bak rattet i Forden da? "Nu va du smart..nu va du væældi smart".. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 16, 2009 Per er smart! Skulle bare mangle han ikke visste hvem som var sjåfør i dette klippet Som sagt, noen som vet når dette er? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 16, 2009 Per er smart! Skulle bare mangle han ikke visste hvem som var sjåfør i dette klippet Som sagt, noen som vet når dette er? Jada, har fått med meg at han er smart og har peiling på bil.. Husker det klippet fra tv-skjermene, men kommer ikke på når det var... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 16, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=T4pYaocfuIY&feature=related hehehehehehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 17, 2009 (endret) Jeg måtte snike meg vekk fra min egen konfirmasjon for og få sett på tv fra lyngås den dagen.. mener det var i "det herrens år" 1992:) Og sjåføren i rs200`n til Martin Schanke var Tommy Rustad. Han fikk skryt for at han klarte og dra inn sladden, men det var etter min mening den stakkars audi`n som reddet situasjonen der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 17, 2009 Herbert Breiteneder kjørte jo også Audi S1. Sjekk det startfeltet med "utdanka" Gruppe B-biler da MG Metro,Lancia,to stk. S1 !!! http://www.youtube.com/watch?v=HgjM-o5sEAo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 17, 2009 Breiteneder knuser S1.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 17, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=T4pYaocfuIY&feature=related hehehehehehe Hehe. Glemmer aldri da Martin gikk ut i banen for å stoppe løpet som vises på filmen her...han var sjefen han 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 17, 2009 Tilbake til tåppikk......hvor mange var det som egentlig kjørte S1 i rallycross ?? Jeg vet om Breiteneder,Brodin og Bolneset (?).....litt usikker på sistemann der da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 17, 2009 Bolneset har jeg sett har kjørt quattro. Forøvrig sendt ham et brev, i håp om litt info, bilder osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Februar 17, 2009 Bolneset har jeg sett har kjørt quattro. Forøvrig sendt ham et brev, i håp om litt info, bilder osv Kjetil kjørte vel Audi i en del år han ? Mon tro om han har noen gamle deler liggende på lur i garasjen sin ?? Drømmen hadde vært en gammel blokk eller topp som underlag for et glassbord 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Februar 17, 2009 Dette var orginale S1? Hvilken s1 i rekken er disse to ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Februar 17, 2009 Mange av disse RC bilene var ikke S1er men Rally Sporter med S1 "kit" for downforsen sin del. Men det var også mange som var det..feks O. Arnesson, S. Lestander, B. Brodin, B. Breiteneder ,sine biler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Februar 17, 2009 Mange av disse RC bilene var ikke S1er men Rally Sporter med S1 "kit" for downforsen sin del.Men det var også mange som var det..feks O. Arnesson, S. Lestander, B. Brodin, B. Breiteneder ,sine biler. Gjorde vel saken ikke så mye bedre da.....svir langt inni hjerterota å se en slik bil bli knust til pinneved. Men ble jo noen Gruppe B-biler til overs fra 1986 å utover da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Februar 17, 2009 Hehe.Glemmer aldri da Martin gikk ut i banen for å stoppe løpet som vises på filmen her...han var sjefen han Alltid moro å se på rallycross når Martin kjørte,han gjorde jo et "par" stunt for å si det mildt Steike for en storkjefta tulling hehe. Huska et løp der det var like før han banka en FIA-representant hehe. Når Martin var forbanna da hjalp ikke det om du så het Kong Olav eller Kåre Willoch 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Februar 17, 2009 Morsomt å se på ralllycross-løp fra slutten av 80-tallet. Det er jo sågodt som kun "avdanka" Gruppe B-biler. 205T16,Delta S4,Metro 6R4,RS200......kjekt de ble brukt til noe å ikke stående å ruste i et lager-lokale hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Februar 17, 2009 Hadde tatt imot en rusten S1 hvilken som helst dag enn at de skulle bli brukt opp i rallycross;) Mange vonde bilder fra den tiden, men jommen meg mye underholdning fra rallycrossens glansdager og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...