#1 Skrevet Februar 16, 2009 Hei, Noen som vet om det går an å få tak i godkjente gule Vento frontlykter? Fikk ett innfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 17, 2009 Nei må vel til med gul lyktefilm der tenker jeg. Husker en gul Vento fra Kristiansand hadde det på 90-tallet.....hadde det selv på lyktene på min Jetta. Noe dritt med så store lykter som buer "alle veier" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 17, 2009 Er redd folie er eneste løsningen ja. Får leke litt i photoshop for å se om det passer på bilen først. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 17, 2009 Og hvis folie er løsningen, kan jeg være løsningen videre;) Har folie og alt, så bare å shippe over lyktene, det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 17, 2009 Og hvis folie er løsningen, kan jeg være løsningen videre;) Har folie og alt, så bare å shippe over lyktene, det. Jepp, vet du er gul film spesialisten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 17, 2009 Tøft eller harry? (ikke min bil men samme farge, pluss 2 minutt i photoshop) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 17, 2009 Tøft eller harry? (ikke min bil men samme farge, pluss 2 minutt i photoshop) fant gule spreder: http://www.tmtuning.com/HOME/catalog/product_detail.php?default_product=2358# men ikkje lykter... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 17, 2009 Tøft eller harry? (ikke min bil men samme farge, pluss 2 minutt i photoshop) http://i14.photobucket.com/albums/a345/Alcaid/Gult.jpg Samme felgene som på bildet med litt bredde på og sammen med de gule lyktene, da har du en sikker vinner;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 17, 2009 Samme felgene som på bildet med litt bredde på og sammen med de gule lyktene, da har du en sikker vinner;) Jeg har RH ZW1 felger som skal på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 17, 2009 Da har du faktisk ikke bare en vinner, men snarere en skikkelig innertier: ja : Dette lover bra for en 3er variant. Hva slags dim, da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 17, 2009 Da har du faktisk ikke bare en vinner, men snarere en skikkelig innertier: ja : Dette lover bra for en 3er variant. Hva slags dim, da? 8x17 med 205/40-17 dekk fremme og bak (pga. syncro) Justeres ut med spacere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...