Lite aktivitet rundt lokallaget..

Anbefalte innlegg

Syns det har blitt mindre aktivitet rundt lokallaget her med tiden, siden sist jeg var aktiv på forumet.

 

Har alle gått i hi for vinteren? :)

 

 

 

Marius.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjer ting i kulissene her, men siden alt ikke er riktig på plass enda så har vi valgt å ikke gå ut med info enda. Vi jobber med mye spennende utover våren, sommern.

 

Fint folk etterlyser info.

 

Vi satt med en følelse av at i 2008 leste få tallet av de medlemmene som tilhørte Mjøsa forum delen vår. Noe som igjen gjenspeilet oppmøtet på lokallagstreffene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sitter og venter spent på info jeg også! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

venter speeent på info jeg å :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nye lokallagsgensere snart?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle bli litt flinkere fremover å delta på noen treff osv. Ble litt punktert når vi fikk vesla, men nå som hu har blitt litt større kan jeg jo dra med både hu og kjerringa! :P

 

Venter spent på info her :)

 

 

Marius

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nye lokallagsgensere snart?

Ingen dum idè! ;)

 

Blir tatt opp på neste styremøte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har litt ny info ang lokallaget Mjøsa, må bare få litt mer eksakt info om "dette" før jeg legger det ut, men det kommer mer spesifik info rett over helga ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har også tenkt til å bli flinkere til å delta på treff denne sesongen - har et prosjekt som forhåpentligvis er ferdig til sommerhjula skal på og fortjener å bli med på endel treff : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som Ørjan sier! Men vær så snill og vent til jeg har bil å komme med da...

Jeg har 3 biler, men akkurat nå er det INGEN som funker :P

En står med halvmontert motor, en står uten batteri og ca 14 liter olje i seg, og en har defekt dynamo... :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe :P Holdt på og skrive at jeg kan plukke deg opp, men det blir litt værre da du bor langt unna :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har jo i det minste flyttet LITT nærmere, ser jeg!

Men jeg kan godt stikke innom med "firmabilen" en gang til jeg ;)

Edit: det var da ikke hos Ørjan, for de som ikke skjønte det.... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe :P Bare litt og det da :P Hehe.. Ta med deg firmabilen på treff igjen du :) Bil er bil :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som Ørjan sier! Men vær så snill og vent til jeg har bil å komme med da...

Jeg har 3 biler, men akkurat nå er det INGEN som funker :P

En står med halvmontert motor, en står uten batteri og ca 14 liter olje i seg, og en har defekt dynamo... :o

Bare en ting å gjøre da.... mekke! ;)

Men, du kan jo selvsagt stille opp i arbeidsbilen og, tøft! : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, du har vel sett meg med den oftere enn noen av de andre her:p

Tar seg liksom ikke ut å komme i Merc`en heller... Hehe...

 

Mekke ja... Det har liksom stoppet opp med kunnskapen her, så nå er jeg avhengig av hjelp :o

Dynamo har jeg byttet, så 80`n går som aldri før, men på Urquattro`n mangler jeg en haug med bolter og muttere, og Golfen har forgassertrøbbel, og jeg kan ikke å justere :P

 

Der, det var min livshistorie ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvorfor ikke bare gjøre som OMC?? de møtes en gang i måneden.. de har fast sted på Topp Auto,

kun for sosialt å få samla gjengen å snakke liksom

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi hadde jo lokallags samlinger hver søndag fra mai til september i 2008. Dette var lagt ut på forumet men må si at oppmøtet var så som så.

 

Men nå kommer det snart en funksjon som gjør at jeg som leder kan sende ut info til alle i mjøsa pr epost ang treff etc. Håpe folk møter opp da :)

 

Uansett kommer det mer info om lokallagstreff snart, vi jobber med mye spennende som sagt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

je kommer je. skal tukte mæ flere

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden man nå har denne jobben (24/7),så kan det bli vanskelig med møte men.....

Har jeg fri fra jobb så kan jeg nok møte opp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virket også som ideen våres med å ha det på forskjellige steder , bare gjorde att folk kom når det var i nerheten av dem, utenom ett fåtall av oss i styret.. I stede for att alle ble med dit det var , som var planen,,..

 

Nå tilhører jeg desverre ikke dette lokalaget, men håper att det blir mer og mer aktivitet i det igjen da det faktisk ble gjort litt mer i fjor enn på noen år?

 

Hadde jo treff med saab klubben og flere photo"shootS" i hamar å ett par lokalagstreff med mye folk å ikke minst Tour de mjøsa!

Vet Tor egil å resten av styret bruker tid å energi på dette, så regner med att om medlemmene viser de vil bidra litt og ikke minst møte opp blir dette suverent!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.