#1 Skrevet Februar 17, 2009 hvor brede 13" felger passer på vw derby? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 17, 2009 7x13 ET 20 med 175 dekk fungerer bra. 8x13 ET 20 går også såvidt med originalt karosseri. Det er foran det er mest kritisk Med lavere ET enn 20 må du nok ned på bredden... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 17, 2009 penest med 8" da? driv ser på forskjellige felger nå, vil helst ha bredest mulegt. men bredere en 8" går ikke? å hva ser penest ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 17, 2009 8" med 175 dekk går akkurat foran forutsatt at ET er minst 20 på originalt karosseri. Bredere enn dette ser bare dumt ut. De fleste kjører med 7" ET 15-20. Det ble også godkjent i Tyskland! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 17, 2009 ok, takk for raskt svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 17, 2009 Husker ikke ET, men her er de jeg hadde på min derby 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 18, 2009 Husker ikke ET, men her er de jeg hadde på min derby ATS Classic i 7x13. Ble levert både i ET20, ET14,5 og ET3. Regner med dette er ET20 da det er det mest vanlige. Ser også slik ut på bilde. Er vel 175/50 13 dekk på også ser det ut som.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 18, 2009 ATS Classic i 7x13. Ble levert både i ET20, ET14,5 og ET3. Regner med dette er ET20 da det er det mest vanlige. Ser også slik ut på bilde. Er vel 175/50 13 dekk på også ser det ut som.... Stemmer med dekka hvertfall:) Er nok Et20. Har 2stk andre jeg mener Et 2. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 18, 2009 pene felger, spørs om jeg må få tak i et sett med sånne:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 18, 2009 pene felger, spørs om jeg må få tak i et sett med sånne:) Har ett sett sånne til deg jeg;) Send meg en PM for info. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 18, 2009 pm sendt;) hvor langt ned får man senket derbyn da? er det enklest/billigst å handle det på ebay? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...