#1 Skrevet Februar 17, 2009 I etttermiddag så lyste lampa for el. mek. styring gult ( redusert virkning ) i instrumentpanelet på min Tiguan gitt: mad : Kikker i instr. boka : kontakt ett vw verksted:o Er det noen her som har peil ? vanlig feil ? Kommer til å ta kontakt med møller e 18 i morgen , men er jo nyskjerrig på hva dette er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 19, 2009 Da har jeg vært på møller i dag på en sånn hurtig diagnosetest:) Ser ut som bilen mangler strøm dvs lader ikke nok/feil på batteri/strømtjuv osv:confused: Skal ha den inn på en ordentlig sjekk om en stund så får vi se. Rart igrunn da jeg bruker motorvarmer/kupevifte både hjemme og på jobb. Får gi gutta på møller en tjangs til å fikse dette:p Fint med 3 års garranti: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 2, 2009 Sånn da var batteriet byttet. Var "litt"kaputt:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 2, 2009 På en flunka ny bil ?? Det må da være en grunn til det da..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 2, 2009 På en flunka ny bil ?? Det må da være en grunn til det da..... produksjonsfeil på batteriet;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 2, 2009 Hadde samme problem for en stund siden. Ja det er greit med garanti:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...