#1 Skrevet Februar 17, 2009 (endret) vannpumper;usikker årsak-ennå ingen løsning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 17, 2009 Når du sier det så tror jeg faktisk at jeg har det problemet, men min bil er en 1.9 tdi da. Dette må jeg få sjekka opp. Takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 17, 2009 Tror dette bare gjelder 1,6 og 2.0 bensinmotorer... Ok: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 17, 2009 Alle 1.6 siden Golf 1 osv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 17, 2009 Det kan være en fordel å fortelle nøyaktig hvilke motorer dette gjelder, og ikke bare si "1.6 og 2.0 motorer". VW og Audi har tross alt laget motorer i disse størrelsene i mere enn 35 år. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...