Montering av Coming home/leaving home i A4 B6

Anbefalte innlegg

Har du logget deg inn med vagcom og sett hva F modulen er innstilt for? Min F mudul som jeg fikk tak i, var innsstilt for vanlig halogenpærer, ikke xenon. Så kan du også kode om den skal starte med automatisk kjørelys osv;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, har ikke brukt vag com. Må finne noen som kan hjelpe meg med dette :)

Men er det kun modulen som bestemmer hva som skal lyse osv, eller er det forskjellige ledningsnett mellom Highline og Lowline?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lest gjenomm her nå men er stadig fovirret over hva som trengs.

Det jeg har funnet ut er:

Bil uten xenon

Address 09: Cent. Elect.

Protocol: KW1281

Part No: 8E0 907 279 F

Component: int. Lastmodul NDL 0517

Coding: 01002

Hva mere må jeg sjekke?

Kontakt til CH/LH 8E1 919 094 A 5PR (farve soul)? hva er dette og hvor skaffes den?

Trenger jeg ny lysbryter?

Har ikke hatt dekselet nede og sett enda..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Viss denne er lest av din bil så har du riktig versjon av styringsenhet, ...279 F.

Kontakt til CH/LH bestiller du på Møller i Haugesund. Jeg bestilte min der på Fredag, måtte sendes fra Tyskland så tar noen dager før jeg får den. Kostet ca. 400-500 kr før VACN rabatt.

Ta med deg delenummeret, da blir det enklere å finne riktig del. Bare husk å bestill rett farge til ditt interiør :)

Etter det jeg har fått med meg så trenger du ikke ny lysbryter.

Ser du har vag com :) Kanskje du kunne hjulpet meg med koding når jeg får min? Jeg bor i Haugesund også :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

må man ha den ch/Lh kontakten eller kan man bare bruke den kontakten som allerede står der som viser 1 og 0. dlr. bare koble den inn istedet for. er jo helt like, også kan jeg jo bare bestemme i vag com om jeg vil ha kjørelys eller ikke.

og min modul heter 8E0 907 279 L så da må jeg vel ha en ny en. men når jeg går inn på kanal 1 på centr.elektr. så viser den grønt på coming home også kan jeg stille inn hvor mange sekunder det skal lyse. men ingen ting lyser??

men da jeg hadde led pærer i park lysa- og da lyste de i 30 sekunder etter at jeg låste/låste opp bilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lest av i min bil ja..

Ingen problem å hjelpe deg med kodingen Tor..bare gi en lyd når du er klar..

Var inne på ETKA så fant jeg ut hva jeg trengte..Nr 16 er den som jeg har nå så jeg trenger nr. 17

Når vi først er inne på lys,hvordan kan jeg få fjernlys uten på å måtte skru på hoverbrytere?

bryter.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde ikke den kontakten dere snakker om. (Og det hadde ikke Kjell heller.)

Jeg har original xenon (og Kjell har, som han sier, original bi-xenon).

Samme her,har org Bi-Xenon men lå ingen kontakt bak dekselet mitt heller. :(

Men jeg hadde i hvertfall F modulen,så jeg slapp og bestille den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bestilt disse delene nå jeg også. Fant ut at bilen min hadde F modulen fra fabrikk, ikke noe å lure på da. Montering i påska hvis jeg får delene i tide.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har en b6 som jeg har montert bryter i, men får dette ikke til å fungere, kontakten til denne lå bak dekslene og jeg bare plugget i, er uskikker på om jeg har F modulen, har org xenon , men ikke regnsensor.. noen som har en link til denne modulen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må vell kodes i vag com tror jeg for at det skal fungere. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jojo, har vag com men den tar ikke programmeringen.. den faller tilbake til standard uansett hva jeg trykker..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil også ha CH/LH. Jeg har en A4 02 B6 med org. xenon. Jeg har ikke VAGCOM.

Dere som har bestilt deler via Ebay osv, hvor mye har dette kostet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.