Hvordan "lure" feilmelding på pære ved bruk av LED?

Anbefalte innlegg

Hei

Når man skal f.eks bytte skiltlysene til LED, så er det noen biler som får opp feilmelding på dette. Har lest litt her i forumet, men finner ikke helt svar på hvor store motstander man trenger å montere for at dette skal fungere? Og om man f.eks skal bytte skiltlys eller parklys, så holder det vel naturligvis ikke å bare sette motstand på ene pæra?

Noen som vet hvor man kan få kjøpt slike motstander?

Fredrik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke helt det svaret jeg var ute etter ;) Vet det finnes, men de er så forbanna dyre somoftest..

Jeg selger vanlige pærer med LED, og vil derfor ha en løsning for de som ønsker motstander.

Fredrik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk.. Da var alt i orden, og 600 motstander er bestillt inn ;) Har nå kjøpt 300 av hver av disse. De skal visstnok dekke alle behov i følge leverandøren min:

motstander25wog50w.jpg

Og her følger det med slike clip-on's, så er bare plug and play (så godt som ;) )

motstanderklips.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har slike 25w liggende med clip-ons - om 25W ikke er nok, er det bare å montere 2stk da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo i teorien bare å seriekoble dem. Og tror teorien er nokså korrekt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.