Anbefalte innlegg

har bestemt meg for Eibach senkefjærer til min A4 2,5 tdi Quattro. tenker da på 50/45 senking! og kanskje noen senkeskåler etterhvert om det blir nødvendig.

mener jeg har sportsunderstell på bilen nå, og det senker vel 20mm? trenger jeg og bytte dempere når jeg setter på senke fjærene fra Eibach?

Og hvem er det som selger dette og er billigst?

Mvh Tor A.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor langt har demperene gått?

Jeg hev på Eibach fjører på A6 2.5TDi'en jeg hadde etter at den var gått ca. 230k km. Etter 3 måneder var alle fire demperene totalt kaputt! Anbefaler med andre ord demperbytte når du først er i gang. (Jeg bytta heller til KW V1 gewinde og angra ikke ett sekund på det!)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilen har akkurat tippet over 200 nå.. så spørs da hvor lenge demperne holder ja?

men tenker og prøve med bare fjærer i første omgang, har ikke penger til KW V1 for øyeblikket..

så om noen på forumet her skaffer et bra tilbud, så rop ut!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er den gått over 200k hadde jeg også byttet demperene. Blir ikke så mye dyrere det enn den ekstra firhjulskontrollen du må ha når du bytter demperene i andre omgang. Trenger ikke bli alt for dyrt heller hvis du bare skal ha fjører og sportsdempere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har FK Automotive til bra pris, er laget av omtrent samme komponentene som KW så det bør være bra.

Dette er justerbart.

Senkefjærer kan jeg skaffe for 1490,- fra samme leverandør. 40/40

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har FK Automotive til bra pris, er laget av omtrent samme komponentene som KW så det bør være bra.

Dette er justerbart.

Senkefjærer kan jeg skaffe for 1490,- fra samme leverandør. 40/40

Senkefjærere som senker 40/40 tror jeg blir for lite, men hva er det billigste du har som er justerbart da? bør minst senke 50 mm synes jeg!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det bare Hellanor som selger Eibach færerer som senker 50/45?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det bare Hellanor som selger Eibach færerer som senker 50/45?

Jeg skaffer Eibach 50/45mm fjører til din bil. ;) Jeg kan sjekke pris hvis du vil (har ikke prislister på Eibach)? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skaffer Eibach 50/45mm fjører til din bil. ;) Jeg kan sjekke pris hvis du vil (har ikke prislister på Eibach)? :)

ja det hadde vært supert ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pris på FK justerbart Håkon?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.