#1 Skrevet Februar 17, 2009 (endret) Driver og ser litt etter gamlebilen min, en Panterosort 1990 Audi Coupe Quattro. Ser denne er registrert på en kar i Bodø nå, bilen ble kjøpt fra Stjørdals-området i høst og var den gangen i noe dårlig stand og uten skilt.. bilen var forøvrig 150% strøken da den ble solgt for 3 år siden og jeg savner denne veldig Så ca sånn ut da jeg hadde den: Noen som har sett denne i det siste og vet tilstand på den nå? VF308xx er regnr.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 18, 2009 mener at denne går i bodø ja. men ikke helt sikker. skal sjekke neste gang jeg ser den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 18, 2009 Jeg så faktisk denne i dag,men det var mørkt så jeg fikk ikke studert den nærmere.Den kom kjørende forbi meg så den går for egen maskin i det minste. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 18, 2009 mener det er en ungutt som har den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...